Χημεία Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης

Έχει αναγνωσθεί 1371 φορές!

Το μάθημα βασίζεται στην ύλη της Χημείας Γ΄ Λυκείου όπως αυτή ανακοινώνεται κάθε χρόνο από το Υπουργείου Παιδείας.

Σκοπός του μαθήματος είναι:

αφενός να υποστηρίξει το έντυπο βιβλίο που χορηγώ στους μαθητές μου, με ενσωμάτωση διαδραστικού υλικού και διορθώσεις όταν προκύψουν, on line tests, συζητήσεις και άλλα διαδραστικά μέσα επικοινωνίας,
αφετέρου να βοηθήσει όλους όσους ασχολούνται με τη συγκεκριμένη ύλη της Χημείας Γ΄ Λυκείου διαθέτοντας μέρος του εκπαιδευτικού υλικού μέσω αυτού του ιστοτόπου.

Στόχος του μαθήματος είναι :

Να έχει το βιβλίο που χορηγώ τους μαθητές μου διαδραστική προέκταση ώστε το μάθημα της Χημείας να διδάσκεται με την προσθήκη των εικονικών εργαστηρίων που είναι η βάση κατανόησης της Χημείας.
Οι μαθητές μου να έχουν άμεση ενημέρωση για οποιαδήποτε πληροφορία αφορά το μάθημα γενικά (όπως διαγωνίσματα, ερωτήσεις, συναντήσεις, νέα, διορθώσεις).
Να παρέχει ανοιχτή πρόσβαση στο υλικό σε οποιονδήποτε θέλει να βοηθηθεί από αυτό, όπως επίσης να ρωτήσει ή να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να υποδείξει βελτιώσεις και προσθήκες του υλικού ή του site.

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει:

Θεωρία – Μεθοδολογία Ασκήσεων – Λυμένα Παραδείγματα – Ερωτήσεις και Ασκήσεις προς λύση. (Τα αρχεία είναι σε μορφή pdf σε χαμηλή ανάλυση κατάλληλα για προβολή σε ηλεκτρονικά μέσα , όπως pc, tablets, smartphone).
on line tests (διαδραστικές ερωτήσεις του μαθήματος) με άμεση βαθμολόγηση.
Εικονικά εργαστήρια σε μορφή εφαρμογών ή βίντεο.
Εκπαιδευτικά παιχνίδια.
Διαγωνίσματα και κριτήρια αξιολόγησης ανά κεφάλαιο και για όλη την ύλη.
Σχετικοί εξωτερικοί σύνδεσμοι.

18 σχόλια στα “Χημεία Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης
  1. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλησπέρα.
    Έχω μια απορία. Τα αλκοξείδια του νατρίου πέρα από την αντίδραση με νερό που δίνουν την αντίστοιχη αλκοόλη και NaCl, αντιδρούν και με HCl ( ή γενικότερα με τα υδραλογόνα)?. Σε γνωστό βοήθημα ουσιαστικά λέει ότι δίνουν την αντίδραση χωρίς να δίνει την αντίδραση με λεπτομέρεια.

  2. Ο/Η Κατερίνα μπόνια λέει:

    Εξαιρετική δουλειά!!!Γινεται να την χρησιμοποιήσουμε με το όνομά σας ;;;Πως μπορούμε να τα εκτυπ’ωσουμε τα μαθήματα θεωρίας για τη Γ Λυκ΄΄

  3. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλημέρα.
    Γνωρίζετε αν στο πρώτο κεφάλαιο οξειδοαναγωγής Γ’Λυκείου ο μαθητής πρέπει να γνωρίζει πέρα από τις τρείς οξειδώσεις ΝΗ3,CO,FeCl, να συμπληρώνει και όλες τις άλλες αντιδράσεις ,αλλά με την προϋπόθεση ότι θα του δίνεται η αντίδραση χωρίς όμως του συντελεστές;
    Δηλαδή, ξέρει αυτές τις τρείς αλλά μπορεί να του δοθεί οποιοδήποτε άλλη να συμπληρωθεί;
    Για τις οργανικές οξειδώσεις γνωρίζω.
    Ευχαριστώ

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      To Υπουργείο δίνει αναλυτικές οδηγίες γι αυτό. (δες εδώ). Δεν χρειάζεται να ξέρεις περισσότερες. Σε συμβουλεύω να δεις τρεις ακόμη που προτείνει έμμεσα με το έγγραφο που σου πρότεινα να δεις.

  4. Ο/Η Πάνος λέει:

    Ευχαριστώ για την απάντηση όσο αναφορά την οξείδωση της φορμαλδεύδης,αν και με μπερδεύει το γεγονός, πως είναι δυνατόν να σταματάει η οξείδωση απο tollens στο ΗCOONa, ενώ γνωρίζουμε ότι το ΗCOOH καθώς και το άλας του (ΗCOONa)οξειδώνονται προς CO2.Θέλω να πω, γιατί δεν συνεχίζεται η οξείδωση….;
    Έκανα και ένα παράδειγμα οξείδωσης του ΗOOC-COONa με ΚΜnO4.

    10HOOC-COONa + 4KMnO4 + 11 H2SO4 -> 20 CO2+ 2 K2SO4 + 4MnSO4+ Na2SO4 + 16 H2O

    Το βλέπετε σωστο?
    Σας ευχαριστώ πολυ.

  5. Ο/Η vasiliki stamelaki λέει:

    Καλησπερά σας,

    Κορυφάια η δουλεια που εχετε κάνει. Η επαναληψη στο τέλος ανοίγει με κάποιο τρόπο?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    Β.Σ.

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Ανοίγει με κωδικό που τον διαθέτουν οι μαθητές μου. το βιβλίο έχει γραφτεί σε συνεργασία γι αυτό δεν μπορώ να το διαθέσω.

  6. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλημέρα.
    έχω μία απορία.
    Η φορμαλδευδη με tollens ή Fehling οξειδώνεται προς Co2 ή HCOONH4 και HCOONa αντίστοιχα?

  7. Ο/Η Τασος Ευαγγελιδης λέει:

    εξερετική δουλειά μπράβο!

  8. Ο/Η Κολούσιου Ιωάννα λέει:

    Χαίρομαι πάρα πολύ για τη δουλειά σας,ενθουσιάστηκα,διότι γνωρίζεται τον τρόπο προσέγγισης του γνωστικού αντικειμένου από την πλευρά του μαθητή.Χρειάζεται γνώση-αφαίρεση και ταπείνωση κατά την άποψή μου.
    Αυτό είναι που με ενθουσίασε.
    Καλή συνέχεια

  9. Συγχαρητηρια καταπληκτική δουλειά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*