Βιογραφικό Σημείωμα:

foto130_138

Προσωπικές πληροφορίες

Ημερομηνία γέννησης 10/8/1970
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος

________________________________________

Σπουδές

Γ΄-βάθμια Εκπαίδευση

1994-1998: Διδακτορική διατριβή – Πανεπιστήμιο Πατρών.

1989-1994: Πτυχίο Χημείας – Πανεπιστήμιο Πατρών.

________________________________________

Διδακτική εμπειρία

2000 – σήμερα: Καθηγητής Χημείας όλων των τάξεων του Λυκείου και Γυμνασίου.
1995-1997: Επικουρικό εκπαιδευτικό έργο στα εργαστήρια της Οργανικής Χημείας, της Φυσικοχημείας και της Ποσοτικής Ανάλυσης του Πανεπιστημίου Πατρών.

________________________________________

Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε Διεθνή Περιοδικά

1) Panagiotis Athanassopoulos, Kleomenis Barlos et al Tetrahedron Letters 36,1995, 5645-5648.
2) Panagiotis Athanassopoulos and Kleomenis Barlos, etc Letters in Peptide Science 3,1996, 241-246.
3) P. Athanassopoulos, K. Barlos, et al in Epitheorese Klinikes Farmakologias Kai Farmakokinetikes, International edition 11 Pharmakon Press, 1997 pp 122-124.

________________________________________

Συγγραφές

1. Σχολικό βοήθημα Χημείας της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης:
(Θεωρία – Μεθοδολογία – Ασκήσεις), για τον εκπαιδευτικό οργανισμό Αρνός (www.arnos.gr), κατάλληλο για διαδικτυακή έκδοση.
2. Βιβλία Χημείας και Φυσικής όλων των τάξεων.

________________________________________

Ερευνητικό Έργο

1995 – 1998: Μέλος της ερευνητικής ομάδας, της χημικής εταιρίας CBL-Πάτρας

________________________________________

Υποτροφίες

1994: Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.)

________________________________________

Προσωπική ιστοσελίδα

www.panagiotisathanasopoulos.gr με on line μαθήματα Χημείας.

________________________________________

Ξένες Γλώσσες

Αγγλικά.
________________________________________

Γνώσεις Η/Υ

1. MS-OFFICE, CHEMOFFICE, MOODLE, HOTPOTATOES.
2. Εξεταστής της ECDL – Hellas
3. Πιστοποίηση CTP – ECDL (Certified Training Professional).

________________________________________

Μέλος σε ενώσεις

Ένωση Ελλήνων Χημικών

________________________________________

Ενδιαφέροντα

Μελέτη σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης και διδασκαλίας.