Βιογραφικό Σημείωμα:
Προσωπικές πληροφορίες
Ημερομηνία γέννησης 10/8/1970
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος
________________________________________
Σπουδές
Γ΄-βάθμια Εκπαίδευση
1994-1998: Διδακτορική διατριβή – Πανεπιστήμιο Πατρών.
1989-1994: Πτυχίο Χημείας – Πανεπιστήμιο Πατρών.
________________________________________
Διδακτική εμπειρία
2000 – σήμερα: Καθηγητής Χημείας όλων των τάξεων του Λυκείου και Γυμνασίου.
1995-1997: Επικουρικό εκπαιδευτικό έργο στα εργαστήρια της Οργανικής Χημείας, της Φυσικοχημείας και της Ποσοτικής Ανάλυσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
________________________________________
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε Διεθνή Περιοδικά
1) Panagiotis Athanassopoulos, Kleomenis Barlos et al Tetrahedron Letters 36,1995, 5645-5648.
2) Panagiotis Athanassopoulos and Kleomenis Barlos, etc Letters in Peptide Science 3,1996, 241-246.
3) P. Athanassopoulos, K. Barlos, et al in Epitheorese Klinikes Farmakologias Kai Farmakokinetikes, International edition 11 Pharmakon Press, 1997 pp 122-124.
________________________________________
Συγγραφές
1. Σχολικό βοήθημα Χημείας της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης:
(Θεωρία – Μεθοδολογία – Ασκήσεις), για τον εκπαιδευτικό οργανισμό Αρνός (www.arnos.gr), κατάλληλο για διαδικτυακή έκδοση.
2. Βιβλία Χημείας και Φυσικής όλων των τάξεων.
________________________________________
Ερευνητικό Έργο
1995 – 1998: Μέλος της ερευνητικής ομάδας, της χημικής εταιρίας CBL-Πάτρας
________________________________________
Υποτροφίες
1994: Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.)
________________________________________
Προσωπική ιστοσελίδα
www.panagiotisathanasopoulos.gr με on line μαθήματα Χημείας.
________________________________________
Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά.
________________________________________
Γνώσεις Η/Υ
1. MS-OFFICE, CHEMOFFICE, MOODLE, HOTPOTATOES.
2. Εξεταστής της ECDL – Hellas
3. Πιστοποίηση CTP – ECDL (Certified Training Professional).
________________________________________
Μέλος σε ενώσεις
Ένωση Ελλήνων Χημικών
________________________________________
Ενδιαφέροντα
Μελέτη σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης και διδασκαλίας.