Εξαιρετικό το site.Πολυ καλά και τα μαθήματα. Γιατί όμως έχετε μπλοκάρει τη δυνατότητα εκτύπωσης σε αυτά της B λυκείου. Σκέφτεστε να την ενεργοποιήσετε ή πως θα μπορούσα να τα προμηθευτώ;
Ευχαριστώ για την κριτική σας. Σκοπός μου είναι να ανανεώσω τη δομή του ιστότοπου. Θα εξακολουθεί να είναι ελεύθερη η πρόσβαση στο υλικό όπως τώρα, αφού απευθύνεται σε όσους θέλουν να βοηθηθούν στο μάθημα της Χημείας ή να χειριστούν τον ιστότοπο ως επιπρόσθετη πηγή αναφοράς στο εκπαιδευτικό του υλικό. Τα αρχεία έχουν χαμηλή ανάλυση και είναι προσβάσιμα από ηλεκτρονικές συσκευές ανάγνωσης. Δεν μπορώ να σας απαντήσω ακόμη για τη διάθεσή τους σε έντυπη μορφή.
4-10.
Σε δοχείο σταθερού όγκου περιέχονται σε κατάσταση ισορροπίας 1mol SO 2 , 2mol SO 3 ,
1,2mol NO και 0,8mol NO 2 , σύμφωνα με τη χημική εξίσωση: NO2 + SO2 ◄———–► SO 3 + NO. Η
απόδοση της αντίδρασης είναι ……..
Μπορείτε να μου προτείνεται τρόπο λύσης γιατί έχω μπερδευτεί ;;;;;;
ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΙς ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ;; ( Σχετικά με τα σχήματα 4.2β και 4.3 της σελ 111 του σχολικού βιβλίου Χημεια Β’ ΛΥΚ Θετ. Κατ.)
Από το σχήμα 4.3 της σελ.111 του βιβλιου της Χημειάς Β’Λυκείου θετ. κατεύθυνσης προκύπτει ένα ερώτημα Είναι οι ταχύτητες U1 και U2 οι ρυθμοί μεταβολής των συγκεντρώσεων HI,Η2 καιI2 του σχήματος 4.2β ; Απάντηση : Οι ταχύτητες U1 και U2 του σχήματος 4.3 αναφέρονται σε υποθετικές συγκεντρώσεις . Οι ταχύτητες U1 και U2 είναι οι ρυθμοί μεταβολής των υποθετικών συγκεντρωσεων HI, Η2 και I2 , που θα υπήρχαν , αν οι 2 αντίστροφες αντιδράσεις , μπορούσαν να απομονωθουν. Το σχήμα 4.2β όμως δείχνει τις πραγματικές συγκεντρώσεις ΗΙ , H2 και I2 που υπάρχουν στο δοχείο. Ο ρυθμός μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων του σχήματος 4.2β ισούται με τη διαφορά U1 – U2 . Η εξίσωση του νόμου της ταχύτητας (την οποια ως γνωστόν βρίσκουμε πειραματικά) δείχνει το ρυθμό μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων ,μόνο στην έναρξη της αμφίδρομης αντίδρασης. Γιατί στην έναρξη η ταχύτητα U2 είναι μηδέν. Αρα στην έναρξη της αμφίδρομης αντίδρασης (π.χ. 2 ΗΙ === Η2 + Ι2 ) ισχύει U1 – U2 = U1. Οσο περνάει ο χρόνος τόσο αυξάνεται η ταχύτητα U2 και επομένως η εξίσωση του νόμου της ταχύτητας αποκλίνει σημαντικά από το ρυθμό μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων. .
Κύριε Αθανασόπουλε καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έχετε κάνει για το στήσιμο του συγκεκριμένου site. Πρέπει επιτέλους και η Χημεία να έχει την θέση που της αναλογεί. Έχω μία ερώτηση στο αρχείο για τους δείκτες στην σελ.5 και συγκεκριμένα εκεί που αναφέρετε τα βήματα που ακολουθούμε σε μία ογκομέτρηση: πιστεύω ότι για την αντίδραση αΑ+βΒ=Γ πιστεύω ότι ισχύει βnA=αnB και όχι αnA=βnB.
Με πολλή Εκτίμηση
Έχετε δίκιο πως από την αναλογία α/nA = β/nB η σχέση θα έπρεπε να γραφεί όπως την σημειώνετε εσείς.
Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε να πούμε πως στην περίπτωση του ισοδύναμου σημείου πρέπει απλά να ισχύει nA=nB και προφανώς τα nA και nB να είναι σε στοιχειομετρική αναλογία προκειμένου να επιτευχθεί το ισοδύναμο σημείο.
Οι σημειώσεις που έχω αναρτήσει αποτελούν την 1η ας πούμε έκδοση. Επειδή έχουν δουλευτεί (πλέον μετά τα τόσα χρόνια) αρκετά μέσα στην τάξη, υπάρχουν διορθώσεις που θα τις αναρτήσω όταν ο χρόνος το επιτρέψει.
Οι παρεμβάσεις σας με βοηθούν πολύ και σας ευχαριστώ γι αυτές.
Εξαιρετικό το site.Πολυ καλά και τα μαθήματα. Γιατί όμως έχετε μπλοκάρει τη δυνατότητα εκτύπωσης σε αυτά της Γ λυκείου. Σκέφτεστε να την ενεργοποιήσετε ή πως θα μπορούσα να τα προμηθευτώ;
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεν έχω μπλοκάρει την εκτύπωση ή την αποθήκευση των pdf αρχείων.
Αν συμβαίνει σε κάποια, έχει γίνει κατά λάθος.
Αν μου τα υποδείξετε θα τα ξεμπλοκάρω.
Η μόνη δυνατότητα που έχει αποκλειστεί είναι η επεξεργασία των κειμένων, γιατί θεωρώ δίκαιο σε πιθανή εκτύπωση των κειμένων να υπάρχει η αναφορά των προσωπικών μου στοιχείων.
Ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε υπόδειξη για τη βελτίωση του υλικού που παρέχω.
Θα ήταν χαρά μου να δημιουργήσουμε συνεργατικά όσοι Χημικοί θέλουμε, ένα wiki Χημείας, χρήσιμο για τους μαθητές, τους φοιτητές και τους Χημικούς.
Στην προσπάθεια αυτή μπορώ να παρέχω μέσω αυτού του ιστοτόπου το μηχανισμό για να ξεκινήσουμε καθώς και κείμενα ανά μάθημα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εκμαγείο.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Στις ρυθμίσεις ασφαλείας αναγράφεται, ότι (πέρα από την τροποποίηση των εγγράφων) δεν επιτρέπεται και η εκτύπωση. Μπορείτε να κάνετε κάτι γι’αυτό;
Ευχαριστώ
Πείτε μου σε ποια τάξη και σε ποια μαθήματα (π.χ. στη Χημεία Γ΄ Λυκείου στο μάθημα 1 ).
Θα δω το μήνυμά σας και θα ανεβάσω ξανά τα pdf με δικαίωμα εκτύπωσης.
Εξαιρετικό το site.Πολυ καλά και τα μαθήματα. Γιατί όμως έχετε μπλοκάρει τη δυνατότητα εκτύπωσης σε αυτά της B λυκείου. Σκέφτεστε να την ενεργοποιήσετε ή πως θα μπορούσα να τα προμηθευτώ;
Ευχαριστώ για την κριτική σας. Σκοπός μου είναι να ανανεώσω τη δομή του ιστότοπου. Θα εξακολουθεί να είναι ελεύθερη η πρόσβαση στο υλικό όπως τώρα, αφού απευθύνεται σε όσους θέλουν να βοηθηθούν στο μάθημα της Χημείας ή να χειριστούν τον ιστότοπο ως επιπρόσθετη πηγή αναφοράς στο εκπαιδευτικό του υλικό. Τα αρχεία έχουν χαμηλή ανάλυση και είναι προσβάσιμα από ηλεκτρονικές συσκευές ανάγνωσης. Δεν μπορώ να σας απαντήσω ακόμη για τη διάθεσή τους σε έντυπη μορφή.
4-10.
Σε δοχείο σταθερού όγκου περιέχονται σε κατάσταση ισορροπίας 1mol SO 2 , 2mol SO 3 ,
1,2mol NO και 0,8mol NO 2 , σύμφωνα με τη χημική εξίσωση: NO2 + SO2 ◄———–► SO 3 + NO. Η
απόδοση της αντίδρασης είναι ……..
Μπορείτε να μου προτείνεται τρόπο λύσης γιατί έχω μπερδευτεί ;;;;;;
Έχεις άλλα δεδομένα;
Όχι κύριε Αθανασόπουλε έτσι τη βρήκα .
Λείπουν δεδομένα Κώστα. Πρέπει να ξέρουμε τις αρχικές ουσίες ή τον τρόπο με τον οποίο φτάσαμε στη χημική ισορροπία.
Γεια σας θα ηθελα να σας ρωτησω υπαρχουν οι απαντησεις των ασκησεων στα μαθηματα που αφορουν το κεφαλαιο της κβαντομηχανικης?
ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΙς ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ;; ( Σχετικά με τα σχήματα 4.2β και 4.3 της σελ 111 του σχολικού βιβλίου Χημεια Β’ ΛΥΚ Θετ. Κατ.)
Από το σχήμα 4.3 της σελ.111 του βιβλιου της Χημειάς Β’Λυκείου θετ. κατεύθυνσης προκύπτει ένα ερώτημα Είναι οι ταχύτητες U1 και U2 οι ρυθμοί μεταβολής των συγκεντρώσεων HI,Η2 καιI2 του σχήματος 4.2β ; Απάντηση : Οι ταχύτητες U1 και U2 του σχήματος 4.3 αναφέρονται σε υποθετικές συγκεντρώσεις . Οι ταχύτητες U1 και U2 είναι οι ρυθμοί μεταβολής των υποθετικών συγκεντρωσεων HI, Η2 και I2 , που θα υπήρχαν , αν οι 2 αντίστροφες αντιδράσεις , μπορούσαν να απομονωθουν. Το σχήμα 4.2β όμως δείχνει τις πραγματικές συγκεντρώσεις ΗΙ , H2 και I2 που υπάρχουν στο δοχείο. Ο ρυθμός μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων του σχήματος 4.2β ισούται με τη διαφορά U1 – U2 . Η εξίσωση του νόμου της ταχύτητας (την οποια ως γνωστόν βρίσκουμε πειραματικά) δείχνει το ρυθμό μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων ,μόνο στην έναρξη της αμφίδρομης αντίδρασης. Γιατί στην έναρξη η ταχύτητα U2 είναι μηδέν. Αρα στην έναρξη της αμφίδρομης αντίδρασης (π.χ. 2 ΗΙ === Η2 + Ι2 ) ισχύει U1 – U2 = U1. Οσο περνάει ο χρόνος τόσο αυξάνεται η ταχύτητα U2 και επομένως η εξίσωση του νόμου της ταχύτητας αποκλίνει σημαντικά από το ρυθμό μεταβολής των πραγματικών συγκεντρώσεων. .
Κύριε Αθανασόπουλε καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έχετε κάνει για το στήσιμο του συγκεκριμένου site. Πρέπει επιτέλους και η Χημεία να έχει την θέση που της αναλογεί. Έχω μία ερώτηση στο αρχείο για τους δείκτες στην σελ.5 και συγκεκριμένα εκεί που αναφέρετε τα βήματα που ακολουθούμε σε μία ογκομέτρηση: πιστεύω ότι για την αντίδραση αΑ+βΒ=Γ πιστεύω ότι ισχύει βnA=αnB και όχι αnA=βnB.
Με πολλή Εκτίμηση
Έχετε δίκιο πως από την αναλογία α/nA = β/nB η σχέση θα έπρεπε να γραφεί όπως την σημειώνετε εσείς.
Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε να πούμε πως στην περίπτωση του ισοδύναμου σημείου πρέπει απλά να ισχύει nA=nB και προφανώς τα nA και nB να είναι σε στοιχειομετρική αναλογία προκειμένου να επιτευχθεί το ισοδύναμο σημείο.
Οι σημειώσεις που έχω αναρτήσει αποτελούν την 1η ας πούμε έκδοση. Επειδή έχουν δουλευτεί (πλέον μετά τα τόσα χρόνια) αρκετά μέσα στην τάξη, υπάρχουν διορθώσεις που θα τις αναρτήσω όταν ο χρόνος το επιτρέψει.
Οι παρεμβάσεις σας με βοηθούν πολύ και σας ευχαριστώ γι αυτές.
Καλή Χρονιά!
Εξαιρετικό το site.Πολυ καλά και τα μαθήματα. Γιατί όμως έχετε μπλοκάρει τη δυνατότητα εκτύπωσης σε αυτά της Γ λυκείου. Σκέφτεστε να την ενεργοποιήσετε ή πως θα μπορούσα να τα προμηθευτώ;
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεν έχω μπλοκάρει την εκτύπωση ή την αποθήκευση των pdf αρχείων.
Αν συμβαίνει σε κάποια, έχει γίνει κατά λάθος.
Αν μου τα υποδείξετε θα τα ξεμπλοκάρω.
Η μόνη δυνατότητα που έχει αποκλειστεί είναι η επεξεργασία των κειμένων, γιατί θεωρώ δίκαιο σε πιθανή εκτύπωση των κειμένων να υπάρχει η αναφορά των προσωπικών μου στοιχείων.
Ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε υπόδειξη για τη βελτίωση του υλικού που παρέχω.
Θα ήταν χαρά μου να δημιουργήσουμε συνεργατικά όσοι Χημικοί θέλουμε, ένα wiki Χημείας, χρήσιμο για τους μαθητές, τους φοιτητές και τους Χημικούς.
Στην προσπάθεια αυτή μπορώ να παρέχω μέσω αυτού του ιστοτόπου το μηχανισμό για να ξεκινήσουμε καθώς και κείμενα ανά μάθημα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εκμαγείο.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Στις ρυθμίσεις ασφαλείας αναγράφεται, ότι (πέρα από την τροποποίηση των εγγράφων) δεν επιτρέπεται και η εκτύπωση. Μπορείτε να κάνετε κάτι γι’αυτό;
Ευχαριστώ
Πείτε μου σε ποια τάξη και σε ποια μαθήματα (π.χ. στη Χημεία Γ΄ Λυκείου στο μάθημα 1 ).
Θα δω το μήνυμά σας και θα ανεβάσω ξανά τα pdf με δικαίωμα εκτύπωσης.
Αναφέρομαι στη Γ Λυκείου και σε όλα τα μαθήματα.Στα μαθήματα των άλλων τάξεων, δεν παρατηρείται το ίδιο πρόβλημα εκτύπωσης.
Ευχαριστώ
Θα το αποκαταστήσω τις επόμενες μέρες.