Χημεία Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης

Κεφάλαιο 1: Κβαντομηχανική εικόνα του ατομικού μοντέλου:

Κεφάλαιο 3: Οξέα – Βάσεις Ιοντικά και Υδατικά Διαλύματα:

Κεφάλαιο 5: Οργανική Χημεία:

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

  1. On line tests
  2. Πανελλαδικές Εξετάσεις (θέματα & απαντήσεις)
  3. Εξετάσεις ΟΕΦΕ (θέματα & απαντήσεις)
  4. Πανελλήνιος Διαγωνισμός Χημείας (ΠΔΧΜ)
  5. Θέματα ΚΕΕ
  6. Θέματα δικά μου
  7. Διαγωνίσματα δικά μου

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Παραδόσεις Πανεπιστημίου Αθηνών (ελληνόγλωσσο, ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  2.  Πολλές ενότητες της Χημείας (ξενόγλωσσο ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  3.  Πολλές ενότητες της Χημείας (ξενόγλωσσο ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  4. Αρκετές πληροφορίες του 3ου κεφαλαίου (ξενόγλωσσο ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  5. Βικιπαίδεια (ελληνόγλωσσο, ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  6. Britannica (ξενόγλωσσο ανοίγει σε νέο παράθυρο)
18 σχόλια στα “Χημεία Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης
  1. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλησπέρα.
    Έχω μια απορία. Τα αλκοξείδια του νατρίου πέρα από την αντίδραση με νερό που δίνουν την αντίστοιχη αλκοόλη και NaCl, αντιδρούν και με HCl ( ή γενικότερα με τα υδραλογόνα)?. Σε γνωστό βοήθημα ουσιαστικά λέει ότι δίνουν την αντίδραση χωρίς να δίνει την αντίδραση με λεπτομέρεια.

  2. Ο/Η Κατερίνα μπόνια λέει:

    Εξαιρετική δουλειά!!!Γινεται να την χρησιμοποιήσουμε με το όνομά σας ;;;Πως μπορούμε να τα εκτυπ’ωσουμε τα μαθήματα θεωρίας για τη Γ Λυκ΄΄

  3. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλημέρα.
    Γνωρίζετε αν στο πρώτο κεφάλαιο οξειδοαναγωγής Γ’Λυκείου ο μαθητής πρέπει να γνωρίζει πέρα από τις τρείς οξειδώσεις ΝΗ3,CO,FeCl, να συμπληρώνει και όλες τις άλλες αντιδράσεις ,αλλά με την προϋπόθεση ότι θα του δίνεται η αντίδραση χωρίς όμως του συντελεστές;
    Δηλαδή, ξέρει αυτές τις τρείς αλλά μπορεί να του δοθεί οποιοδήποτε άλλη να συμπληρωθεί;
    Για τις οργανικές οξειδώσεις γνωρίζω.
    Ευχαριστώ

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      To Υπουργείο δίνει αναλυτικές οδηγίες γι αυτό. (δες εδώ). Δεν χρειάζεται να ξέρεις περισσότερες. Σε συμβουλεύω να δεις τρεις ακόμη που προτείνει έμμεσα με το έγγραφο που σου πρότεινα να δεις.

  4. Ο/Η Πάνος λέει:

    Ευχαριστώ για την απάντηση όσο αναφορά την οξείδωση της φορμαλδεύδης,αν και με μπερδεύει το γεγονός, πως είναι δυνατόν να σταματάει η οξείδωση απο tollens στο ΗCOONa, ενώ γνωρίζουμε ότι το ΗCOOH καθώς και το άλας του (ΗCOONa)οξειδώνονται προς CO2.Θέλω να πω, γιατί δεν συνεχίζεται η οξείδωση….;
    Έκανα και ένα παράδειγμα οξείδωσης του ΗOOC-COONa με ΚΜnO4.

    10HOOC-COONa + 4KMnO4 + 11 H2SO4 -> 20 CO2+ 2 K2SO4 + 4MnSO4+ Na2SO4 + 16 H2O

    Το βλέπετε σωστο?
    Σας ευχαριστώ πολυ.

  5. Ο/Η vasiliki stamelaki λέει:

    Καλησπερά σας,

    Κορυφάια η δουλεια που εχετε κάνει. Η επαναληψη στο τέλος ανοίγει με κάποιο τρόπο?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    Β.Σ.

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Ανοίγει με κωδικό που τον διαθέτουν οι μαθητές μου. το βιβλίο έχει γραφτεί σε συνεργασία γι αυτό δεν μπορώ να το διαθέσω.

  6. Ο/Η Πανος λέει:

    Καλημέρα.
    έχω μία απορία.
    Η φορμαλδευδη με tollens ή Fehling οξειδώνεται προς Co2 ή HCOONH4 και HCOONa αντίστοιχα?

  7. Ο/Η Τασος Ευαγγελιδης λέει:

    εξερετική δουλειά μπράβο!

  8. Ο/Η Κολούσιου Ιωάννα λέει:

    Χαίρομαι πάρα πολύ για τη δουλειά σας,ενθουσιάστηκα,διότι γνωρίζεται τον τρόπο προσέγγισης του γνωστικού αντικειμένου από την πλευρά του μαθητή.Χρειάζεται γνώση-αφαίρεση και ταπείνωση κατά την άποψή μου.
    Αυτό είναι που με ενθουσίασε.
    Καλή συνέχεια

  9. Συγχαρητηρια καταπληκτική δουλειά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*