Χημεία B΄ Γυμνασίου

 Θεωρία – Ασκήσεις (pdf αρχεία)

Μάθημα 1: 1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε;
Μάθημα 2: 1.2 Καταστάσεις της ύλης
Μάθημα 3 (sos): 1.3 Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Μάθημα 4: 2.1 Το νερό στη ζωή μας
Μάθημα 5 (sos): 2.2 Το νερό ως διαλύτης – μείγματα
Μάθημα 6 (sos): 2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
Μάθημα 7: 2.4 Ρύπανση του νερού
Μάθημα 8 (sos): 2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων
Μάθημα 9 (sos): 2.6. Ηλεκτρολυτική διάσπαση του νερού – χημικές ενώσεις και χημικά στοιχεία
Μάθημα 10: 2.6.2 Φυσικές σταθερές των χημικών ουσιών
Μάθημα 11 (sos): 2.7 Χημική αντίδραση
Μάθημα 12 (sos): 2.8 Άτομα και μόρια
Μάθημα 13 (sos): 2.9 Υποατομικά σωματίδια –Ιόντα
Μάθημα 14 (sos): 2.10 Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
Μάθημα 15 (sos): 2.11 χημική εξίσωση
Μάθημα 16: 3.1 Σύσταση του ατμοσφαιρικού αέρα
Μάθημα 17: 3.2 Οξυγόνο
Μάθημα 18: 3.3 Διοξείδιο του άνθρακα
Μάθημα 19:  3.4 Η ρύπανση του αέρα
Μάθημα 20:  4.1 Το έδαφος και το υπέδαφος
Μάθημα 21:  4.2 Ρύπανση του εδάφους

45 σχόλια στα “Χημεία B΄ Γυμνασίου
  1. Ο/Η Τζαβούλη Δήμητρα λέει:

    Πολλά πολλά και θερμά συγχαρητήρια για το site σας. Μας βοηθάτε πολύ εμάς τους γονείς και φυσικά τους μαθητές. Υπέροχη δουλειά, ελπίζω να εμπλουτιστεί και με άλλα μαθήματα όπως Φυσική και Βιολογία. Με εκτίμηση.

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια,

      Προς το παρόν στα σχέδια μου είναι να αναπτύξω το μάθημα της Χημείας, με τη χρήση πιο σύγχρονων τεχνικών ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και να εμπλουτίσω τη θεωρία τις αασκήσεις και τα διαγωνίσματα.
      Μελλοντικά θα επιδιώξω να ενσωματώσω και τα μαθήματα που προτείνατε.

  2. Ο/Η Γαβριέλα λέει:

    θερμά συγχαρητήρια για το site σας . προσφέρετε απίστευτη βοήθεια στον μαθητή . σαν γονιός , σας ευχαριστώ πολύ

  3. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Γεία σας κυριε ΑΘανοσοπουλε ,αν γινεται μπορειτε να με βοηθησετε δηλαδη να μου πειτε τα sos για τις εξετασεις χημειας β γυμνασιου η ύλη μου είναι
    1.2
    2.2
    2.3
    2.6 εκτος της 2,6,2
    2.7
    2.8
    2.9
    2.10
    2.11
    Θα ήταν πάρα πολύ χρησιμή η βοήθεια

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Κ.Αθανασόπουλε συγχαρητήρια για την δουλειά σας!!!
    Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη συνάδελφοι σαν και σας!!!

    Εάν θέλετε να μιλήσουμε για την επέκταση του site σας και σε άλλα μαθήματα στείλτε μου ένα mail.

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Βεβαίως και θα με ενδιέφερε κάθε πρόταση που θα έκανε το site πιο χρήσιμο.

  5. Ο/Η ΟΛΓΑ λέει:

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.

  6. Ο/Η Ιωάννα λέει:

    Γειά σας κ.Αθανασόπουλε, μέσα απο την καρδιά μου σας ευχαριστώ που δημιουργήσατε αυτό το site !!! Ελπίζω οτι θα γράψω καλά στις εξετάσεις. Ελπίζω να συνεχίσετε να κάνετε τέτοια site γιατι η βοήθεια σας είναι πολύτιμη !!!

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Σ΄ ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σου σχόλια. Το καλοκαίρι θα αναβαθμίσω πολύ την ποιότητα και τη χρηστικότητα του σαιτ. Να ξέρεις πως τα καλά σας λόγια ενισχύουν αυτή μου τη διάθεση.

  7. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Συγχαρητήρια για την δουλειά σας και το μεράκι που έχετε. Θα ήθελα να μου πείτε αν ισχύει ακόμα και σήμερα ότι φυσική και χημεία β γυμνασίου είναι μαθήματα κλάδου και συμψηφιζονται. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  8. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ SITE ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΛΑ

  9. Ο/Η Κωστας λέει:

    γεια σας κ.Αθανασοπουλε ειμαι μαθητης της Β γυμνασιου και ο καθηγητής μας μας εχει βαλει για υλη τα εξης 2.1,2.5,2.6,2.7,2.8,2.9,2.10,2.11 και 3.1 αμα μπορειτε να μου πειτε τα sos γιατι κινδυνευω να μεινω για σεπτεμβρη σε αυτο το μαθημα.

  10. Ο/Η Ελενα λέει:

    Γεια σας! Μπορειτε να μου εξηγησετε τί ειναι το ” μαντηλι αναστεναρης” και ποια η σχεση του με το οτι τα συστατικα των μειγματων διατηρουν πολλες απο τις ιδιοτητες τους;

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Βάζεις το μαντήλι σε μείγμα νερού – αιθανόλης και καις το μαντήλι. Καίγεται η αιθανόλη με χαρακτηριστική μπλε φλόγα. Δηλαδή όπως ακριβώς αν έκαιγες σκέτη αιθανόλη. Το νερό δεν καίγεται. Δες τη μαθησιακή Δραστηριότητα 16 εδώ.

  11. Ο/Η ολυμπια λέει:

    Γεια σας κ.Αθανασοπουλε.Ευχαριστουμε για ολα!!!!!!!

  12. Ο/Η Δήμητρα λέει:

    Γεια σας μήπως θα μπορουσατε να μου εξηγησετε τι είναι χημικές ενώσεις και τι χημικα στοιχεια?Διότι απο το βιβλίο δεν τα καταλαβαίνω κ τόσο!!

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Η2, Ο2, Ν2 : Χημικά στοιχεία. Καθορισμένες ουσίες με μόρια κατασκευασμένα από ίδια άτομα.

      Η2Ο, ΝΗ3 : Χημικές ενώσεις. Καθορισμένες ουσίες με μόρια κατασκευασμένα από διαφορετικά άτομα.

  13. Ο/Η Σοφία λέει:

    Γεια σας κύριε Αθανασοπουλε!Μπαίνω πρωτη φωρα στο site σας κ ελπίζω να με βοηθησετε είμαι μαθήτρια της β’γυμνασιου κ ο καθηγητης μας, μας έχει βάλει για τις εξετασεις την εξης ύλη:2,2.2,3.2,4.2,5.2,7.2,8.2,9 και 2,10 μπορείτε να μου πείτε λίγο τα σος ?

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Τα έχω σημειώσει στη λίστα μαθημάτων.
      Τι είναι μείγματα και να τα διακρίνεις σε ομοεγενή και ετερογενή
      Άσκηση από τις περιεκτικότητες
      Διαχωρισμός μειγμάτων. Θα σου δώσει κάποιο μείγμα (πχ αλάτι άμμο, μέταλλο) να τα ξεχωρίσεις
      Τι είναι χημικές ενώσεις και τι χημικά στοιχεία
      Να συμπληρώσεις τους συντελεστές σε χημική αντίδραση που θα σου δώσει
      Τι είναι άτομα μόρια και ιόντα. Άσκηση να βρεις τα πρωτόνια νετρόνια ηλεκτρόνια σε άτομο. Τι είναι μαζικός και ατομικός
      αριθμός
      Να ξέρεις το σύμβολο και το όνομα κάποιων χημικών στοιχείων που σας έχει πει.

  14. Ο/Η Αρτεμη Α λέει:

    Χημεια β γυμν
    1.3 φυσικες ιδιοτητες υλικων

    Ασκ 3-17 – 3.19
    Μπορειται να μου πειτε τις απντησεις σε συτες τος ασκησεις γιατι δυσκολευομαι να τις λυσω

    Ευχαριστω πολυ

  15. Ο/Η Παπαθανασίου Χρυσούλα λέει:

    Συγχαρητήρια για την δουλεία σας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν οι απαντήσεις των προτεινόμενων ασκήσεων? Ευχαριστώ πολύ

  16. Ο/Η Σπύρος λέει:

    Γεία σας κύριε Αθανασόπουλε το σάιτ σας ειναι εξαιρετικό θερμά συγχαριτήρια ευτηχός που υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς για να μας βοηθάνε!!!

    • Ο/Η Παναγιώτης Αθανασόπουλος λέει:

      Σ’ ευχαριστώ. Αν θελήσεις να με ρωτήσεις οτιδήποτε που θα σε βοηθήσει στις εξετάσεις μη διστάσεις.

  17. Ο/Η Xριστιιάννα λέει:

    Γεια σας κ.Αθανασοπουλε.Ειμαι μαθητρια 2 γυμνασιου και θα ηθελα να σας πω οτι το σαιτ σας με εχει βοηθησει παρα πολυ τωρα που πλησιαζουν οι εξετασεις και χαρη σε εσας εχω κατανοησει μαθηματα που μεσα στην ταξη δεν καταλαβαινα.Ευχαριστω πολυ!

  18. Ο/Η ειρηνη λέει:

    γεια σας κ.αθανασοπουλε είμαι μαθητρια δευτερας γυμνασιου και αυτό το υλικο με βοήθησε παρα πολυ ! Η καθηγητρια μας εβαλε εάν τεστακι της προαλλες και ειχα διαβασει από εδώ και πηρα 19! Τον υψηλοτερο βαθμο της ταξης!!! Και παλι θερμα ευχαριστω!!

  19. Ο/Η μαρια λέει:

    δεν μπορω εκτυποσω παλιο γιατι οχι

  20. Ο/Η μαρια λέει:

    den mporo na ta ektyposo
    giati den to afines me to palio about flash player

  21. Ο/Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ λέει:

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ Κ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΕ. ΕΙΜΑΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΑΦΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ
    ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ, ΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ Η ΑΣΧΕΤΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ
    ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*